Keçiören Veteriner Kliniği

Anasayfa Keçiören Veteriner Kliniği

Keçiören Veteriner

PetVoice Veteriner Kliniği Ankara Keçiören’de can dostlarımız için en iyi sağlık hizmetini sunmak için kurulmuştur. Köpek, kedi gibi tüm evcil hayvanlarınızın sağlık ve bakımıyla ilgili ihtiyaçları, alanında uzman veteriner hekimlerce karşılanmaktadır. Kedi, köpek, kuş, tavşan gibi hayvanların rahatsızlıklarını teşhis etmek için laboratuvar tetkikleri, röntgen, kan testleri gibi işlemler uygulayarak evcil hayvanlarınızın tüm hastalıklarında tedavilerini son teknoloji yöntemlerle ekonomik fiyatlarla karşılıyoruz. Can dostlarımızın ihtiyaçları sevgi dolu bir ortamda, uzman bir ekiple sağlanmaktadır.
Kliniğimizde;

1. Muayene, teşhis ve tedavi
  2. Dahiliye
  3. Aşı Uygulamaları
  4. Cerrahi Müdahaleler
  5. Check-Up Hizmeti
  6. Doğum
  7. Alo Mama Hizmeti
  8. Pet Kuaför
  9. Acil Veteriner Hizmeti modern teşhis ve tedavilerle Ankara Keçiören’de nitelikli hekimler tarafından yapılır.

Kliniğimize gelen can dostlarımızın tedavileri sevgi dolu bir ortamda gerçekleştirilir. Doğru teşhis ve sonrasında doğru tedavi için hekimlerimiz çalışmalarını gerçekleştirir. Check-Up hizmeti ile hayvanlarda henüz belirti göstermeyen hastalıkların erken teşhisi mümkün olmaktadır. Böylece hastalık daha tam olarak başlamadan önlem alınır ve etkisi en aza indirilir ve tamamen yok edilir. Yavru kedi, köpek gibi hayvan ölümlerinin büyük bir kısmını viral hastalıklar oluşturmaktadır. Siz de sevimli dostlarınızın 4-6 haftalıktan itibaren düzenli olarak aşılarını yaptırmayı unutmayın. Aşılama programına başladıktan aşı takibini gerçekleştirerek aşı zamanı geldiğinde hayvanlarınız için sizleri bilgilendiriyoruz.

Etkili ve düzenli bir aşılama programı evcil hayvanlarınız için uzun ve sağlıklı bir yaşamın ilk adımıdır. Pet Voice Veteriner Kliniği olarak Keçiören’de ekonomik fiyatlarla canlıların yaşamına sevgiyle değer katıyoruz. Ankara Keçiören ve Esertepe, Bağlum, Aktepe gibi çevre bölgelerinde  minik dostlarımız için sunduğumuz hizmete her zaman ulaşabilmeniz için Ankara’da 7/24 acil servis hizmeti vermekteyiz. Hayvanlarınızla ilgili en iyi hizmeti uzman ve alanında profesyonel veteriner hekimler eşliğine almak için bize 0546 408 50 84 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.