Bağlum Veteriner Kliniği

Anasayfa Bağlum Veteriner Kliniği

Bağlum Veteriner Kliniği

Pet Voice Veteriner Kliniği Keçiören Bağlum’da uzman kadrosuyla en kaliteli hizmet için çalışmaktadır. Sevimli dostlarımızın bakımı için muayene, teşhis ve tedavide en yararlı yöntemlerle tedavi sağlıyoruz. Kliniğimizde kedi, köpek, kuş, tavşan gibi evcil hayvanlar için sağlık kontrolü ve hastalık tanı-tedavisi için muayene, tahlil, röntgen, ultrason gibi yöntemleri son teknoloji cihazlarla yapıyoruz.

Bağlum En İyi Veteriner Kliniği

Canlıların uzun bir yaşam sürmesi için en önemli noktalardan birisi düzenli aşılarının yapılmasıdır. Koruyucu hekimlik anlayışıyla can dostlarınız için iç-dış parazit, viral hastalıklar ve kuduza karşı aşılamalarını gerçekleştirerek sizlere aşı zamanı geldiğinde kontrolünü sağlayarak sizleri haberdar ediyoruz. Böyle evcil hayvanlarınızın hastalıklarla karşılaşma riski en aza indirilmiş olur. Bağlum’da veteriner kliniği olarak en ekonomik fiyatlarla ve uzman bir ekiple evcil hayvanlarınız için hizmet veriyoruz.

Evcil hayvanlarınızın düzenli olarak genel bir muayeden geçip check-up yapılması çok önemlidir. Genel bir check-up yaşa, cinse göre planlanarak hastalıkla ilgili genetik durumlarla ilgili bilgi sahibi olunmasını sağlar. Kardiyolojik ya da diğer nedenlere bağlı olarak var olan hastalıların erken tansı sağlanırsa can dostlarınız için daha uzun ve sağlıklı bir hayat geçirmesine yardımcı olursunuz.

Bağlum’da PetVoice Veteriner Kliniği olarak genel, ortopedik, jinekolojik ve onkolojik cerrahi operasyonları Dünya standartlarında cihaz donanımına sahip ameliyathanemizde uzman hekimlerimizce gerçekleştirmekteyiz. Operasyon sırasında ve sonrasında hastanın yaşamsal durumu yoğum bakım monitörleri ile takip edilir. Operasyondan sonra da bakımı ve kontrolleri yapılır. Ayrıca kliniğimizde pet kuaför hizmeti de vermekteyiz. Kedi ve köpeklerin yıkanması, taranması ve tüy kesimlerinin yapılması da bir uzmanlık gerektirir. İhtiyaç durumunda evcil hayvanınızın tedavisi için ilaçlı banyo da yaptırılmaktadır.

Ankara Keçiören Bağlum’da minik dostlarımız için sunduğumuz tüm hizmetlere her zaman ulaşabilmeniz için Ankara’da 7/24 acil servis hizmeti vermekteyiz. Hayvanlarınızla ilgili en iyi hizmeti uzman ve alanında profesyonel veteriner hekimler eşliğine almak için bize 0546 408 50 84 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.