Yenimahalle Veteriner Kliniği

Anasayfa Yenimahalle Veteriner Kliniği

Yenimahalle Veteriner Hekim

PetVoice Veteriner Kliniği olarak Yenimahalle’de kedi, köpek, kuş, tavşan, hamster gibi evcil hayvanlarınıza sağlıklı bir yaşam sunmak için kurulmuştur. Uzman hekimlerimizce, yenilenen teknoloji takip edilir ve buna göre muayene, teşhis ve tedavi işlemleri gerçekleştirilir. Kliniğimiz; ultrason, hemogram, biyokimya, röntgen (CR), yoğun bakım ünitesi gibi birçok alanda dostlarınıza hizmet vermektedir. Sevgi dolu bir ortamda evcil hayvanlarınız için en iyi hizmeti uzman kadromuzla sağlıyoruz.

En son yöntemlerle gerçekleştirilen muayene yine sevimli dostlarınızın nasıl bir hastalığa sahip olduğu veya rahatsızlıkları belirlenir. Doğru teşhis ve tedavi yöntemleriyle evil hayvanlarınıza uzun ve sağlıklı bir yaşam sağlamak için çalışıyoruz. Hasta takip sistemi ile tüm hayvanların bilgileri, kliniğimizde olduğu operasyonlar, tedaviler sisteme işlenir ve takibi sağlanır. Viral hastalıklar, iç, dış parazit ve kuduz gibi hastalıklara karşı hayvanlarınızı aşılamayla koruyoruz. Sevimli dostlarınız için düzenli aşılama oldukça önemlidir. Yenimahalle’de PetVoice Veteriner Kliniği olarak en uygun fiyatlarla minik dostlarınız için aşı takvimini belirleyerek aşı takiplerini sağlıyoruz. Evcil hayvanlarınızın doğru şekilde ve düzenli beslenmesi için beslenme programı oluşturuyoruz. Böylece beslenme diyet programı ile sevimli dostlarınız ideal kiloda kalarak daha sağlıklı bir yaşam sürdürür.
Yenimahalle PetVoice Veteriner Kliniği’nde;
• Aşılama
• Doğum ve Jinekoloji
• Cerrahi Müdahale
• Dahiliye Hizmetleri
• Check-Up
• Pet Kuaför
• Alo Mama
• Acil Veteriner hizmetleri verilmektedir.
Kliniğimizde cerrahi müdahalede en son teknoloji kullanarak tüm yumuşak doku cerrahisi, tümör gibi operasyonları alanında uzman veteriner hekimlerimizce yapılmaktadır.
Ankara Yenimahalle’de minik dostlarımız için sunduğumuz hizmete her zaman ulaşabilmeniz için 7/24 acil servis hizmeti vermekteyiz. Hayvanlarınızla ilgili en iyi hizmeti uzman ve alanında profesyonel veteriner hekimler eşliğine almak için bize 0546 408 50 84 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.