Ufuktepe Veteriner Kliniği

Anasayfa Ufuktepe Veteriner Kliniği

Ufuktepe Veteriner

Keçiören Ufuktepe’de veteriner kliniği olan PetVoice Veteriner Kliniği koruyucu hekimlik çerçevesinde sevimli dostlara hizmet vermektedir. Evcil hayvanların sağlığı için veteriner hekimliğin geldiği son noktaya göre ve son teknolojiye ayak uydurarak en iyi hizmeti sağlıyoruz. Kendimizi geliştirerek kedi, köpek, hamster, kuş, tavşan gibi evcil hayvanlarınızın tüm sağlık sorunlarını gidermek için çalışıyoruz.

Kedi ve köpekler için aşılama çok önemlidir. Viral ya da parazitlerle ilgili hastalıkları önlemek başka diğer hastalıklardan korumak ve uzun bir yaşam için aşılama evcil hayvanlarınız için hayati değer sahiptir. Ufuktepe Veteriner Kliniği olarak evcil dostlarınız için aşılama hizmetini gerçekleştirerek bir dahaki aşılama vakti geldiğinde sizleri bilgilendiriyoruz.

Kliniğimizde kedi, köpek, kuş, tavşan gibi minik dostlarınızın sahip olacağı hastalıkları önlemek için genel check-up hizmeti vermekteyiz. Erken teşhis hayat kurtarır. Bunun için uzman hekimlerimizle dostlarımızın muayenesi yapılır ve gerekli tedaviler en hızlı iekilde uygulanır.

Cerrahi operasyonlar evcil dostlarınız için ayrı bir uzmanlık gerektirir. Belirli kaza ya da travmalarda vakit kaybetmeden cerrahi müdahale önemlidir.

• Kısırlaştırma operasyonları
  • Ağız ve diş sorunları
  • Göz sorunları
  • Sezaryenle doğum gibi durumlarda tecrübeli veteriner hekimlerimizle en iyi hizmeti güvenle sağlıyoruz.

Minik dostlarımızın sindirim sistemi, böbrekle ilgili sorunlar, kalp ve akciğer rahatsızlıkları, kan hastalıkları, kanserin tanı ve tedavisi, yaşlılıkla hastalıklarla dahiliye bölümü ilgilenir. Keçiören Ufuktepe’de bulunan veteriner kliniğinde evcil hayvanlarınızın dahili olarak sahip olduğu bir hastalıkların tanı ve tedavisiyle ilgili her şeyi alanında uzman ekibimizle gerçekleştiriyoruz.

Kliniğimizde pet kuaför hizmeti çerçevesinde tıraş, banyo, ilaçlı banyo, tırnak kesimi işlemleri gerçekleştirilmektedir. Bu işlemlerde hijyen en büyük önceliğimizdir.

Keçiören Ufuktepe’de minik dostlarımız için sunduğumuz hizmete her zaman ulaşabilmeniz için Ankara’da 7/24 acil servis hizmeti vermekteyiz. Hayvanlarınızla ilgili en iyi hizmeti uzman ve alanında profesyonel veteriner hekimler eşliğine almak için bize 0546 408 50 84 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.