Sincan Veteriner Kliniği

Anasayfa Sincan Veteriner Kliniği

Sincan Veteriner Hekim

Kedi, köpek, kuş, tavşan, hamster gibi evcil hayvanlarınız için son teknoloji ve tam donanımlı cihazlar ile yüksek hijyen koşullarında alanında uzman veteriner hekimlerle Sincan Veteriner olarak 7/24 hizmet vermekteyiz. Evcil hayvanlarınızın sağlıklı bir hayat sürdürmesi için düzenli aşılarının yapılması çok önemlidir. Aşı programı, tecrübeli hekimlerce uygulanmalı ve takibi sağlanmalıdır. Bağışıklık sisteminin güçlü tutulması ve diğer başka hastalıklara karşı direnç sağlaması için de dostlarınızın aşılanması şarttır. Sincan’da PetVoice Veteriner Kliniği olarak evcil hayvanlarınız için iç ve dış parazit gibi aşılarını yaparak hasta takip sistemi ile de takiplerini sağlayarak sizleri haberdar ediyoruz.

Kedi ve köpekler için ortalama gebelik süresi 63 gün civarındadır. Anne ve bebeği için düzenli ve gerekli takiplerin yapılması doğum için çok önemlidir. Gebelik sürecinde annenin beslenmesinin programlanması gerekir. Anne evcil hayvanlarınızın gebelik süreci boyunca ve doğum sırasında ihtiyacı olan desteği veriyoruz. Kedi, köpek, hamster, tavşan gibi evcil hayvanlarınız için kliniğimizde dahiliye hizmeti de sunmaktayız. Minik dostlarınızın hayvanların dolaşımsal, deri ile ilgili, sindirim, solunum ve sinir sistemleri ile ilgili hastalıkların tedavi edilmesi için ayrıntılı muayene ve tetkikler gerçekleştirilir. Sincan’da veteriner kliniği olarak evcil hayvanlarınızın sağlık gereksinimlerini karşılayacak tam donanımlı tıbbi cihazlarla evcil hayvanlarınızın sorunlarını gidermek için çalışmaktayız.

Veteriner Hekimlerimiz, Check- Up için sevimli dostlarınızı kontrol edip, durumuyla ilgili gözlem yapmaktadır. Check-Up evcil hayvanınızda fark ettirmeden ortaya çıkabilen ve bir belirti göstermemiş olan hastalıkların erken aşamada saptanması için yapılan muayene ve tetkiklerdir. Minik dostlarınızın yılda bir defa check-up’tan geçmesi onların genel yaşam kalitesi bakımından çok büyük önem taşır.

Evcil hayvanlarınız için kliniğimizde ayrıca alo mama, pet kuaför ve 7/24 acil veteriner hizmeti de verilmektedir. Ankara Sincan’da sevimli dostlarımız için sunduğumuz hizmete her zaman ulaşabilmeniz için 7/24 hizmet vermekteyiz. Hayvanlarınızla ilgili en iyi hizmeti uzman ve alanında profesyonel veteriner hekimler eşliğine almak için bize 0546 408 50 84 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.