Şenlik Veteriner Kliniği

Anasayfa Şenlik Veteriner Kliniği

Şenlik Veteriner

Keçiören Şenlik Veteriner Kliniğimizde evcil dostlarımızın sağlıklı ve huzurlu bir şekilde yaşamlarını sürdürebilmeleri en büyük amacımızdır. PetVoice Veteriner Kliniği; kedi, köpek, kuş, tavşan, hamster gibi tüm evcil hayvanların

• Genel Muayene
  • Aşılama
  • Doğum
  • Genel Cerrahi
  • Dahiliye
  • Pet Kuaför
  • Alo Mama
  • 7/24 Acil Veteriner Kliniği

Hizmetlerini sağlamaktadır.

Minik dostlarınız için hayati önem taşıyan aşılar, viral, paraziter rahatsızlıklara karşı onları korur. Aşılaması tam olarak gerçekleştirilen minik dostlarımız gelecekte yakalanma riski bulunan hastalıklara karşı antikor üretir ve bağışıklık sistemi güçlenmiş olur. Şenlik Vteriner Kliniği olarak aşılama vakti gelen evcil dostlarımızla ilgili sizleri bilgilendirerek evcil hayvanlarınız için tüm özeni gösteriyoruz.

Bazı hastalıkların teşhis edilmesi için tam kan sayımı, biyokimyasal testler gibi analizlerin yapılması gerekir. Böylece hastalık minik dostlarınız için çok büyük tehlike olmadan fark edilir ve tedavisi başlanır. CR yani bilgisayarlı radyografi cihazı ile de elde edilen görüntüler sayesinde hastalıkların teşhisi uzman veteriner hekimlerimizce yapılır. Organ ve iskelet sisteminde oluşan hastalıkların belirlenmesinde büyük öneme sahip olan röntgen hizmeti için Keçiören Şenlik Veteriner Kliniği’nde kedi, köpek, kuş, tavşan gibi evcil hayvanlar için en iyi hizmeti sağlıyoruz.

Ankara Keçiören Şenlik’te minik dostlarımız için sunduğumuz hizmete her zaman ulaşabilmeniz için Ankara’da 7/24 acil servis hizmeti vermekteyiz. Hayvanlarınızla ilgili en iyi hizmeti uzman ve alanında profesyonel veteriner hekimler eşliğine almak için bize 0546 408 50 84 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.