Sanatoryum Veteriner Kliniği

Anasayfa Sanatoryum Veteriner Kliniği

Sanatoryum Veteriner Kliniği

Sanatoryum Veteriner Hekim

Keçiören Sanatoryum Veteriner Kliniğimizde evcil hayvanlarınız için röntgen (CR), ultrason, laboratuvar testleri gibi hizmetleri alanında uzman hekimlerimizce sağlamaktayız. Amacımız biz emanet ettiğiniz canlıların yaşam kalitesini artırmak ve hastalıklarıyla ilgili tedavilerini en kısa sürede en iyi şekilde tamamlamaktır. Sevimli dostlarımıza verdiğimiz hizmete ulaşmak için bizlere her zaman ulaşabilirsiniz.

Köpek, kedi, kuş tavşan, hamster gibi tüm evcil hayvanlarını muayene, aşı ve tedavilerini yapmaktayız. Son teknoloji cihazlara sahip olan kliniğimizde profesyonel veteriner hekim kadromuzla teşhis ve tedavileri minik dostlarımız için gerçekleştiriyoruz. Keçiören’de bulunan Pet Voice Veteriner Kliniği’nde sevimli dostlarınızın tüm aşılamaları yapılarak kayıtları alınmakta ve aşıların takiplerini yapmaktayız.

Kedi ve köpekleriniz için mama ve malzeme hizmetini de Pet Voice Veteriner Kliniği’nde en kaliteli mama ve malzeme ile vermekteyiz. Ayrıca evcil hayvanlarınız kilo ve hastalıklarına için beslenme ve diyet önerileri, pet kuaför, tıraş hizmeti Kalaba’da bulanan PetVoice Veteriner Kliniği’nde veriyoruz.

Ankara Keçiören Etlik’te minik dostlarımız için sunduğumuz hizmete her zaman ulaşabilmeniz için Ankara’da 7/24 acil servis hizmeti vermekteyiz. Hayvanlarınızla ilgili en iyi hizmeti uzman ve alanında profesyonel veteriner hekimler eşliğine almak için bize 0546 408 50 84 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.