Kalaba Veteriner Kliniği

Anasayfa Kalaba Veteriner Kliniği

Kalaba Veteriner Kliniği

Kalaba Veteriner Hekim

Sevimli dostlarımıza en iyi hizmeti vermek, uzun bir yaşam sürdürmelerini sağlamak için en uygun ekonomik koşullarla en son teknolojiyi takip ederek hizmet vermek Ankara Kalaba’da veteriner kliniğimizin en önemli amacıdır.

Kliniğimizde tüm evcil hayvanlar için sağlıklarıyla ilgili ve genel durum değerlendirmesi minik dostlarımızın sahip olduğu hastalıklara erken müdahale açısından önem arz etmektedir. Gerekli durumlarda laboratuvar tetkikleri ve diğer görüntüleme hizmetleri ile ayrıntılı bir muayene yapılarak sevimli dostlarımızın genel durumunu değerlendirmekteyiz.

Kalaba’da Pet Voice Veteriner Kliniği olarak sizin ve sevimli dostlarımızın sağlığı için uygulanan iç ve dış parazit gibi aşılamalar özellikle evcil hayvanlarınızın paraziter hastalıklara yakalanmaması için çok önemli bir uygulamadır. Aşılama işlemlerinden sonra koruyucu veteriner hekimlik kapsamında minik dostlarımızın aşı vakti geldiğinde sizleri bilgilendirerek bir sonraki aşı için haberdar etmekteyiz.

Evcil hayvanlarınızın genel sağlık durumlarını değerlendirmek ve var olan hastalıklarla ilgili bilgi amaçlı kan testi yaparak hastanın sahip olduğu enfeksiyon, parazit veya diğer hastalıklarla ilgili teşhisleri sağlıyoruz. Gerekli teşhisten sonra kedi, köpek, kuş, hamster, tavşan gibi tüm evcil hayvanlar için en uygun tedaviyi belirleyerek uyguluyoruz.

Yüksekten düşme, yaralanma gibi travmatik durumlarda evcil dostlarımız için cerrahi müdahale yaparak en hızlı şekilde iyileşmelerini sağlıyoruz. Kalaba Veteriner Kliniği olarak alanında uzman veteriner hekimlerimizle cerrahi operasyonları gerçekleştiriyoruz. Ayrıca evcil dostlarınız için pet kuaför, alo mama, beslenme ve diyet, acil veteriner hizmeti de vermekteyiz.

Ankara Keçiören Kalaba’da minik dostlarımız için sunduğumuz hizmete her zaman ulaşabilmeniz için Ankara’da 7/24 acil servis hizmeti vermekteyiz. Hayvanlarınızla ilgili en iyi hizmeti uzman ve alanında profesyonel veteriner hekimler eşliğine almak için bize 0546 408 50 84 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.