Çankaya Veteriner Kliniği

Anasayfa Çankaya Veteriner Kliniği

Çankaya Veteriner Kliniği

Çankaya Veteriner Hekim

PetVoice Veteriner Kliniği olarak Çankaya’da köpek, kedi, kuş gibi hayvanların yanında tavşan, hamster, kaplumbağa gibi evcil hayvanların da sağlık ve genel bakımlarıyla ilgili ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Sağlık hizmetlerini en uygun fiyatlarla hasta hayvan, veteriner hekim ve hayvan sahibi arasındaki güzel iletişimle veriyoruz. Hayvanların sağlığı ile ilgili yüksek güvenle tüm bilgilendirmeleri yaparak;

• Aşı Uygulama
  • Cerrahi Müdahale
  • Dahiliye
  • Doğum
  • Pet Kuaför
  • Check Up
  • Alo Mama
  • 7/27 Acil Veteriner hizmetlerini can dostlarımız için Ankara Çankaya bölgesinde sağlıyoruz.

Sevimli dostlarımız için sizlere doğru bilgi vermek, teşhis ve tedavi konusunda doğru yönlendirmeleri yapmak her zaman önceliğimizdir. Hayvanlarınız için tecrübeli veteriner hekimlerle kaliteli hizmeti en düşük fiyatlarla vererek minik dostlarımız için tıbbi gereksinimlerini sevgiyle karşılıyoruz.

PetVoice Veteriner Kliniği Çankaya’da, evcil hayvanlarınızın iç, dış parazit gibi gerekli aşılamalarını yapılmaktayız. Ayrıca aşı takipleri uzman veteriner hekimlerimiz tarafından kayıt altına alınarak gerekli evraklar tamamlanır ve aşı takipleri yapılır. Sisteme kayıtlı edilen canlıların aşı tekrarları geldiğinde telefon ya da SMS yoluyla sizleri bilgilendirerek randevularınız size hatırlatılmaktadır.

Tedavi ya da operasyon geçirmiş kedi, köpek gibi can dostlarımızın laboratuvar testlerini sonuçlarını hangi işlemlerin yapıldığını karşılaştırmalı olarak saklayarak güncel ve geçmiş durum değerlendirmelerini kolaylıkla yapıyoruz. Teşhis aşamasında büyük önem arz eden geçmiş işlemleri profesyonel veteriner hekimlerimizle değerlendirerek kedi, köpek ye da diğer evcil hayvanlar için en doğru tedavi işlemlerini ekonomik fiyat garantisiyle Çankaya’da veteriner kliniği olarak vermekteyiz.