Bağlıca Veteriner Kliniği

Anasayfa Bağlıca Veteriner Kliniği

Bağlıca Veteriner

Bağlıca Veteriner Kliniği’nde evcil hayvanlarınızın en iyi hizmeti alması için alanında uzman ekibimizle her zaman yanınızdayız. Donanımlı ve son teknoloji cihazlarla hizmet veren kliniğimizde kedi, köpek, hamster, tavşan, kuş gibi evcil hayvanlarınız için hastalıkların tanı ve tedavisi konusunda tüm gereklilikleri yerine getiriyoruz. Kliniğimiz minik dostlarımıza en iyi hizmeti vermek için kurulmuştur. Tüm teknolojik donanımlara sahip son teknolojiyi yakından takip eden kliniğimizde röntgen, CR cihazı, ultrason, gibi hastalıkların tanısında kullanılan birçok cihaz bulunmaktadır.

Kliniğimizde, evcil dostlarınızın genel bir muayenesi yapılarak check-up hizmeti verilmektedir. Ayrıca iç hastalıkları ile ilgili hastalıkların tanısı uzman veteriner hekimlerimizce yapılmaktadır. Kedi, köpek gibi dostlarınızın hastalıklarla ilgili tedavisi tanı aşamasından sonra en hızlı ve en iyi şekilde uygulanarak en uygun tedavi sağlanmış olur.

Cerrahi operasyonlarla ilgili tüm kontroller ve tetkikler yapıldıktan sonra evcil dostunuz ameliyata hazırlanır. Evcil hayvanınızın yaşı, türü veya sahip olduğu hastalıklara göre en uygun anestezi ile operasyon gerçekleştirilir. Bağlıca Veteriner Kliniği olarak tüm cerrahi operasyonları uzman veteriner hekimlerimizce gerçekleştirmekteyiz.

Sevimli dostlarınız doğum sürecinde bazı sorunlarla karşılaşabilir. Anne ve yavru takibi gebelik süresince çok önemlidir. Son teknoloji ultrason cihazı ile anne ve yavruların sağlığı yakından takip edilir. Ayrıca kısırlaştırma ve sezaryen operasyonları da Bağlıca PetVoice Veteriner Kliniği’nde gerçekleştirilmektedir.

Sevimli dostlarımız için kliniğimizde pet kuaför ve alo mama hizmeti vermekteyiz. Pet kuaför hizmeti ile evcil hayvanlarınızın patileri temizliği ve tırnakları kesimi yapılır, cildi kontrol edilir. Ayrıca en iyi mama öneri ve satışıyla da minik dostlarınıza hizmet vermekteyiz.

Bağlıca’da evcil dostlarımız için sunduğumuz hizmete her zaman ulaşabilmeniz için Ankara’da 7/24 acil servis hizmeti vermekteyiz. Hayvanlarınızla ilgili en iyi hizmeti uzman ve alanında profesyonel veteriner hekimler eşliğine almak için bize 0546 408 50 84 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.