Ankara Veteriner Kliniği

Anasayfa Ankara Veteriner Kliniği

Ankara Veteriner Kliniği

Sevimli dostlarımızın ihtiyaç duyduğu bakım ve tedavi önemli bir konudur. Sizinle birlikte sağlıklı ve mutlu bir ömür geçirmesi düzenli olarak yapılan bakım ve sağlık kontrolleri ile gerçekleştirilebilir. Bunun için canlıların tüm ihtiyaçlarını karşılayabileceğiniz, teşhis ve tedavilerini özenle yapan bir kliniğe ihtiyaç duyarsınız. Ankara’da PetVoice Veteriner Kliniği uzman kadrosu ile küçük dostlarımız için en iyi hizmeti sunar. Donanımlı ve en son teknoloji cihazlarla kliniğimizde sevimli dostlarımız için sağlanır. Kedi, köpek, kanatlı hayvanlar, tavşan, hamster gibi tüm canlılar için Ankara Veteriner Kliniği olarak en ayrıcalıklı hizmeti sunmaktayız.

Ankara En İyi Veteriner Kliniği

Ankara’da veteriner kliniği olarak dostlarınız için acil olan tüm desteği tecrübeli hekimlerimizce karşılıyoruz. Canlıların ani olarak yaşadığı tüm sağlık sorunları, tanı ve tedavilerinde hassasiyetle ve güvenle hizmet sunmaktayız. Minik dostlarınızın;

• Aşılama
  • Doğum ve Jinekoloji
  • Cerrahi Operasyonlar
  • Dahiliye ile İlgili Problemler
  • Check-Up
  • Acil Servis gibi tüm ihtiyaçlarında hayvan sever bir ekip olarak yanınızdayız.

Ayrıca Alo mama, pet kuaför, 7/24 acil veteriner hekim destekleriyle de evcil dostlarımızın ihtiyacı olan her türlü desteği sağlıyoruz.

Donanımlı cihaz ve ekipmanlarla donatılmış kliniğimizde, alanında uzman hekimlerimize kedi, köpek, kuş, hamster, tavşan gibi minik dostlarınızı Ankara’da Pet Voice Veteriner Kliniği olarak güvenle emanet edebilirsiniz.

Sevgili Dostlarımıza En İyi Hizmet

Ankara’da Pet Voice Veteriner Kliniği’nde tüm canlı dostlarımızın sağlık kontrolleri, bakımları yapılmaktadır. En kapsamlı ve donanımlı cihazlarla hizmet verdiğimiz kliniğimizde hastalıkların teşhis ve tedavisi kolaylıkla ve uzmanlıkla yapılmaktadır.

Minik dostlarınız için hayati öneme sahip aşılama programlarının zamanında uygulanıp takip edilmesi evcil hayvanlarınızın uzun bir yaşam sürmesi için en önemli şartların başında gelmektedir. Ankara’da koruyucu veteriner hekimlik anlayışıyla hizmet verdiğimiz kliniğimizde sevimli dostlarınızın belirli aylarda yapılması gereken aşılama işlemlerini yaparak ve sonrasında takiplerini sağlıyoruz ve sizleri aşılanmaları için haberdar ediyoruz.

Doğum ve Jinekoloji

Evcil hayvanlarınızın doğum süreciyle ilgili tüm takipleri sağlıyoruz. Çok hassas bir dönem olan gebelik döneminde sevimli dostlarımız ayrı bir özene ihtiyaç duyarlar. Bunun için size uzman veteriner hekimlerimiz ile profesyonel destek sağlıyoruz. Birçok komplike durumda hızlı müdahale ile anne ve yavruları için tüm hizmeti gerçekleştiriyoruz. Ayrıca istenmeyen doğumlar ve bazı sağlık sorunları için de evcil hayvanlarınız için kısırlaştırma operasyonlarını da yapıyoruz. Ankara’da Veteriner Kliniği olarak kedi, köpek gibi sevimli dostlarınız için doğum ve kısırlaştırma ile ilgili tüm hizmetler kliniğimizde güvenle sağlanmaktadır.

Cerrahi Operasyonlar

Cerrahi ile ilgili rahatsızlıklar veteriner hekimlikte en önemli bölümlerden biridir. Kedi, köpek, kuş, tavşan gibi hayvanların vücutlarında meydana gelen her türlü yara, kırık, çıkık, yabancı bir kitle cerrahi operasyon gerektirebilir. Yapılan muayene sonucunda cerrahi müdahale gerektiren durumlarda alanında uzman veteriner hekimlerimiz tüm müdahaleyi en iyi şekilde gerçekleştirir. Ankara’da Pet Voice Veteriner Kliniği olarak hayvanların tedavisinde en önemli kısımlardan birisi olan cerrahi işlemleri titizlikle gerçekleştiriyoruz.

Dahiliye

Minik dostlarınız dolaşımla ilgili bazı rahatsızlıklara sahip olabilir. Ayrıca solunum sistemi problemleri, sindirim, sinir sistemi, deri ilgili rahatsızlıklar da yaşayabilirler. Tüm bu hastalıkların teşhis ve tedavisiyle dahiliye bölümü ilgilenmektedir. Evcil hayvanlarınız gerekli durumlarda klinikte tedaviye ihtiyaç duyabilir. Evcil hayvanınızın tedavisi için cerrahi ve laboratuvar birimlerinin birlikte çalışması gerekebilir. Tüm bunlar için son teknoloji cihazlar donatılmış bir klinikte minik dostunuz erkenden tedavisinin yapılması gerekir. Ankara’da dahiliye ilgili tüm ihtiyaçlarınızı karşılayacak kliniğimizde evcil dostlarınız için alanında uzman hekimlerimiz ile tüm tedavileri profesyonel hizmetle güvenle veriyoruz.

Check- Up

Evcil hayvanlarda meydana gelen hastalıklarla ilgili önlem almanın en önemli yolu erken teşhistir. Hastalığa yakalanmadan önce minik dostlarınızın düzenli olarak muayeneden geçmesi ve bazı kontrollerinin yapılması evcil hayvanınızın daha uzun ve rahat bir yaşam sürmesi için çok önemlidir. Uygulanan tetkik ve teşhis yöntemlerinin önemi burada ortaya çıkar. Genel check-up hizmeti ile kedi, köpek, tavşan, hamster gibi tüm canlıların sahip olduğu bazı hastalıklara karşı erkenden önlem alınmış olur. Ankara’da Pet Voice Veteriner Kliniği olarak evcil dostlarınız için tüm check-up hizmetlerini yaparak oluşabilecek hastalıklara karşı erkenden önlem alınmasını sağlıyoruz.

Laboratuvar Ve Görüntüleme

Kliniğimizde minik dostlarınıza en iyi hizmeti sunmak için son teknoloji ekipmanlarla hizmet veriyoruz. Hastalıkların teşhisinde en büyük öneme sahip olan röntgen, ultrason cihazı gibi görüntüleme cihazlarıyla en çabuk ve doğru teşhis yaparak hızlı bir şekilde tedavilerine başlayabiliyoruz. Ayrıca laboratuvar tetkiklerinden kan ve idrar tahlili evcil hayvanınızda var olan hastalığın belirlenmesinde hayati öneme sahiptir. Ankara’da Pet Voice Veteriner Kliniği’nde tüm laboratuvar tahlilleri, görüntülemeler güvenle gerçekleştirilir ve evcil hayvanınızın yaşadığı tüm sağlık problemleri hızlıca teşhis edilir ve tedavileri yapılır.

Ankara Uygun Fiyatlı Veteriner Kliniği

Ankara’da minik dostlarımız için sunduğumuz hizmete her zaman ulaşabilmeniz için Ankara’da 7/24 acil servis hizmeti vermekteyiz. Hayvanlarınızla ilgili en iyi hizmeti uzman ve alanında profesyonel veteriner hekimler eşliğine almak için bize 0546 408 50 84 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.